Barn som tar skada

Många idioter påstår ju att barnen skulle ta skada av att växa upp med samkönade föräldrar.
Jag har alltid motsatt mig deras åsikt stenhårt.
Det verkar ju för fan inte KLOKT att det skulle vara så.

Men nu verkar verkligheten komma ikapp...
När jag stog och väntade på min beställda mat inne på café Supreme på Kompassen, så insåg jag att det ÄR nåt som inte stämmer med min yngsta dotter.
Och hur jag än vänder och vrider på det, så kommer jag tillbaka till det faktum att det beror på att hon varannan vecka lever ihop med två mammor.

Ungen åkte rulltrappa upp och rulltrappa ner gång på gång på gång...OCH skrattade så hon tjöt.


Där ser man vad illa det kan gå när man som barn har två flator som förebilder.
Stackars barn...


/ Tessan

Kommentarer
Postat av: Suss

HAHAHAHAHAAA!!! Ironi :)

2010-09-23 @ 13:23:41
Postat av: Anonym

Aj då...rulltrappor...DET är ett verkligt stort problem :D

2010-09-23 @ 14:36:38
Postat av: Leena Järman

guld, lilla KS, hon är lovley

2010-09-23 @ 15:22:41
Postat av: Anne

Eller också är det nåt fel på vattnet på Vattugatan 9D... för vi är ju alla här likadana... eller beror det på med vem man umgås!!!??

2010-09-23 @ 16:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0