Hej. The real PappaJenny här.



Jag vill börja med att säga att jag, och även min tjej är otroligt tacksamma över att det finns så fina människor som hjälper homos och även heterosexuella par som inte kan få barn, genom att donera. Jag har bestämt att jag själv faktiskt ska donera mina ägg. Som tack för hjälpen liksom.

Jag och min tjej har verkligen helt olika bakgrund. Jag har levt som öppet homosexuell i över 15 år, och hon har levt som smyghomo i nästan 40. ( kan hända att jag inte får ligga ikväll för att jag skrev så) Hur som helst så får man höra mycket på dom 15 åren. Man träffar många idioter, får höra många kommentarer osv. I början av min karriär som flata så var det väldigt viktigt att påpeka för dessa människor att dom var just idioter. Tala om för folk hur fel dom har i sitt sätt att tänka. Ja vinna helt enkelt. Sen kom en period där man bara inte orkar bemöta folks fördomar. Varför skulle man? Det va ju enkelt att bara skaka på huvudet och säga sug min Strapon. Gå vidare och umgås med folk som var just folk.

Nu är det skillnad. Det finns två helt underbara barn med i bilden och snart en liten bebis. Jag kan inte bara skaka på huvudet längre. Hur ska vi kunna säga till våra barn att dom ska stå upp för våran familj om vi inte gör det själva? Det funkar inte. Så för min familjs skull så kommer jag inte acceptera en massa skit. Inte ens lite.

Min underbara tjej har som sagt inte hört alla dåliga skämt, förolämpningar eller övertramp än. Vilket gör att hon är mer ödmjuk än mig.

Oj va rädda ni blir nu. Får man inte skämta med er stiffa flator eller?? Svar: JO självklart. Jag älskar folk med humor.

Men allvarligt, hur många gånger har jag hört dom skämten under 15 års tid tror du? Det är lite svårt att ens låtsats att det är roligt. Hur många gånger har jag fått frågan om hur flator har sex? Hur många gånger har okända män på krogen kommit fram och ifrågasatt min tjejs val av partner?

Jag uppskattar att folk frågar mig saker som dom undrar över, men bara för att vi är lebbar så kan man fråga vad som helst eller? Folk tänker ju inte. Tex, jag ska vända på några typiska situationer i min vardag.

Ex 1. På krogen.
Helt okänd snubbe kommer fram till två flator: "Tja eeeeh äää ni vahetere.... Flator älle? Hur går dää liksom? Jag menar när ni knullar? älle säger ni knulla? Saknar ni aldrig en riktig kuk älle?"

Svaret på den frågan för er som verkligen vill veta: Ja vi är flator. Det går kanon bra. Vi säger knulla. Och på sista frågan svarar jag samma som på fråga ett. Vi är flator. Punkt.

I omvänd situation: På krogen.
Helt okänd flata kommer fram till ett heteropar. "Hej, ursäkta men är ni hetero eller? Hur känns det? Ursäkta men jag måste bara fråga, När du knullar din tjej i tvåan har hon även två fingrar i din tvåa då? Jag var bara tvungen att fråga nu när jag såg att ni var hetero."

Ja hur skulle det svaret se ut? Ni fattar va jag menar. Man säger mycket saker till homos som man aldrig säger till ett normalt heterosvenssonpar. Och dessutom blir man sur om man inte får svar på dessa frågor. Finns många fler exempel på frågor och påståenden, erbjudanden som vi får. jag ska skriva några fler nedan som ni kan vända på själva.

"Vill ni ha barn? men gud det är väl bara att du skickar ut tjejen på krogen för ett onenight?"

Man skulle med all säkerhet inte säga så till ett heteropar där killens sperma är lite efterbliven.

"gud va kul att ni vill ha barn. jag kan bli pappa till erat barn"

Samma där, man skulle med all säkerhet inte ha formulerat det på det sättet till ett heteropar.

Jag vet att folk inte menar att vara idioter, utan att det handlar om okunskap och att dom menar väl. Men NEJ! jag vill inte att någon annan ska knulla min tjej. Och det vill inte hon heller. Nej! Vårat barn kommer inte ha någon pappa. Vill man hjälpa människor som inte kan få barn så ringer man till sjukhuset och ber om att få donera.

För Barnens och för min blivande frus skull. Ska jag PappaJenny stå upp för min familj och vara en bra förebild.

Nu lämnar jag tillbaka bloggen till frugan och säger hejdå till vårat sexliv! :(

Bye bye

/ Jenny
 

Kommentarer
Postat av: Anne

ASG Du är ju bara bäst!!! Det där inlägget har legat till sig några år och blivit lagom beskt... Me like a lot!!! Krampåer...

2010-09-22 @ 23:11:11
Postat av: Natalie

helt jävla fantastiskt! håller med på varenda punkt :) och helt fantastiskt att ni ska skaffa kiddos! puss o kraaam.

2010-09-23 @ 02:04:44
URL: http://nuttsie.blogspot.com
Postat av: Annmari

Så bra skrivet, fick nästan en liten tår i ögat av den kärlek och härliga kämparanda som lyser i genom i inlägget.

Härligt att se att även PappaJenny har lite driv i sig!



Ser med spänning fram emot fortsättningen.

2010-09-23 @ 08:33:43
Postat av: Lina

Hur roligt som helst, fast med en ganska allvarlig underton. Härlig blogg. Jag kommer följa!

2010-09-23 @ 08:58:04
Postat av: Anonym

GRYMT SKITROLIGT!

2010-09-23 @ 09:40:20
Postat av: Sis

Älskar er sjukt mycket <3

2010-09-25 @ 22:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0