PappaJenny <3 Riktiga män.

Ibland tror folk att flator hatar män, vilket inte är sant. Iallafall inte i mitt fall. Jag älskar män, dock inte på ett bögigt sätt. Tex, när jag var liten lekte jag bara med killar nästan. Gjorde alltid grabbiga saker, som att leka krig spela fotboll åka bräda osv. Jag stod och kissade och var bra på det. Jag ville vara en kille helt enkelt. Men senare insåg jag att jag var för smart för det, så jag blev servicetekniker istället.

Alltså jag jobbar nästan enbart med män. Mina bästa vänner genom åren har varit för det mesta, män. Jag känner att jag har mer gemensamt med män. Ja men ni vet, fotboll, bilar, brudar, kläder, öl, runka bulle osv.

Vårat barn kommer ha många manliga förebilder i sitt liv. Inte bara mig. ;)

Men det finns RIKTIGA män och män. Det är stor skillnad. Jag umgås bara med riktiga män. Och med det menar jag män som har större snopp än mig. Nej, jag menar män som inte tror att deras snopp kommer ruttna bort bara för att jag har en snygg tjej. Män som inte får tvångstankar så fort dom ser två tjejer. Alltså män som kan prata med oss UTAN att börja stöta på min tjej, för att senare bli otrevlig när han inser att det inte funkar.

Jag menar HERREGUD, låt mig ha min tjej. Du måste väl kunna få någon annan? Jag lovar att i hela Örebro län så måste det finnas MINST 10st superheterosingelbrudar. Eller nä jag ska inte överdriva. Men minst 5st iallafall. Men det är hårt för vissa män att ta att jag som flata har hämtat min tjej från heterovärlden. Jag har tagit henne ifrån er liksom. HEMSKT är det.

Men va FAN, jag har ju för fan lämnat tillbaka mina begangnade. Okej dom kanske inte är så mycket att ha. Men jag tog en från er och lämnade tillbaka alla andra liksom. Den sista som jag lämnade tillbaka MÅSTE jag be om ursäkt för. Förlåt att ni fick tillbaka henne. INGEN kan ha så dålig karma att man förtjänar henne. Så sorry!

Det jag menar är naturligtvis att jag är inget hot mot dig som man. Jag ska inte ta din tjej/fru. Jag har troligtvis redan haft henne. ;)

Så bara så ni vet I love you GAYS, nä jag menar GUYS!

Bye.

/ Jenny

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hahahahahaha! :) Du ÄR bäst Jenny! Jag älskar dig mest av allt! Helt klart den bästa bloggen! :) <3

2010-09-23 @ 10:14:56
Postat av: Leena Järman

Älskade unge, du är bara sååå bäst. Älskar dig mer än det finns ord för. Är så stolt över dig Jenny och stolt över att vara din mamma.

2010-09-23 @ 10:16:55
Postat av: H

Så jävla diskriminerande av folk! Eller MÄN rättare sagt. Så tyyyypiskt män att tro att allt tillhör dom. Egon. BRA skrivet!

2010-09-23 @ 11:47:15
Postat av: Rosie

FANTASTISKT Jenny... helt underbart. O du har så rätt om den sista, jag försöker ju göra allt för att sprida ryktet men vissa verkar inte fatta! Så kul med bebis oxå.. Kram

2010-09-23 @ 14:20:40
Postat av: Linda Nilarve

Underbara Jenny, du är så begåvad. Stor kram!

2010-09-23 @ 14:39:27
Postat av: Martina

Du är bäst! :) Kram!

2010-09-23 @ 16:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0