Nä, jag saknar inte kuk.

Den här frågan jag ofta får, "saknar du aldrig en kuk", börjar bli rätt uttjatad faktiskt.
Svaret på den frågan borde väl vara ganska så jävla enkelt eftersom jag är tillsammans med en TJEJ?!
Jag vet inte riktigt hur folk som ställer den frågan tänker eller hur det kommer sig ATT dom tycker sig ha RÄTTEN att ens ifrågasätta mig.
Det är ju, som sagt, inte lika OK att JAG ifrågasätter dom heteros syn på saker kring sex.

Jenny är inte tjejig. Och DET har jag märkt får folk att ifrågasätta ännu mer.
"Hon är ju rätt så manlig, är det SÄKERT att du då EGENTLIGEN inte ÄR hetero"
"Om hon nu är så lik en kille, så kanske det är vad du EGENTLIGEN vill ha"

Svar nej.
Jenny är Jenny och det är i JENNY jag är kär.
Jenny med fitta. Jenny utan kuk.
punkt.

Nästa gång jag ser en feminin kille med flickvän, ska jag fråga honom varför han hycklar och inte kommer ur garderoben. Det är ju, med tanke på hans utseende, klockrent att han är bög för faan.

Folk brukar ju säga "jag har inga problem med homosexuella, bara dom håller sig långt borta ifrån MIG liksom"
Same goes for me.
Jag har inga problem med snoppar, men håll dom för faan borta från mig.
Och min snippa.
Thank you very much.

Och återigen den här frågan "saknar du aldrig kuk"...allt är ju relativt om vi ser till konverationen nedan.
SÅ oumbärliga är ni inte killar.
Som ni många gånger tycks tro.
Tyvärr.





/ Tessan

Kommentarer
Postat av: Suss

Guuuud, jag döööööör!

SÅ jävla BRA!!!



2010-09-25 @ 13:27:29
Postat av: Anonym

Exactly... :D

2010-09-25 @ 13:50:10
Postat av: Katja

"...exactly"



hahah helt jävla klockrent :-)



Kan förstå att du blir trött på de ack så intellektuella frågorna du får. Saknar du kuk... kan vi inte bara för en gångs skull slå fast att sex inte bara är pentetrering (tycker ju tom jag som är hetro) precis som killar som är ihop med killar inte bara gillar att ta varandra i röven, som också verkar vara något som många tror. suck



Det är ju bra märkligt att det är så otroligt provocerande med tjejer som inte ser ut som tjejer i veckotidningar gör.

Man har ju hört "jo, visst han är bög men måste han vara så extrem". Men såna regler gäller bara om man är extrem åt "fel håll". En tjej som som inte rakar sig under armarna, som inte sminkar sig och som har raka unisex-kläder är extrem. Medan en tjej med blonderat hår, höga klackar och silikon i brösten är bara lite extra kvinnlig?



tänk om folk kunde ta till sig att man kan vara olika, gilla olika och se ut just olika.



Och.. stort grattis till er båda med bebisverkstan! Vad roligt för er :-)



kram!

2011-02-15 @ 20:52:12
URL: http://giftassugen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0